Trädgårdsreportage och modefoto


(Foto: Anna Evenius)

Ibland känner jag att jag är lite sen när det gäller aktuella inlägg. Har haft massa annat för mig... Men samtidigt är reportaget i Allt om Trädgård tillgängligt en hel månad. Så det är inte för sent att läsa Charlottes text och beskåda bilderna på Maries undersköna trädgård. Dessutom vill jag ju lägga in detta i min blogg för att för min egen del spara publiceringshändelser. :-)

Jag har plåtat rätt mycket i studion på sistone, det är rasande kul! Nästa veckas fotoplaner ser jag med spänning fram emot. Dels ska jag genomföra en fotografering utifrån min egen idé. Jag vill göra en slags modebild innehållande en modell och en Grand Danois, en sån där jättehund. Båda är nu inbokade. Dessutom får jag hjälp av en make-up artist och kläder har jag lånat från Beyond Retro. Detta ska bli mycket spännande. Det kan gå hur som helst! :-O

Dagen efter är det tänkt att jag och Charlotte ska bli förevigade på bild...*gulp*. Jag som verkligen inte gillar att bli fotad.
Men det får helt enkelt tas en miljon bilder, så kanske, kanske det kan finnas EN som är hyfsad.

Så man kan verkligen säga att det är varierande jobb jag har och det är sååååå givande. I love it. Gäller bara att bli rik på det nu. När händer det?

Nu ska jag iväg på Strip Chair. :-) Ha en underbar helg!

* * *





Kommentarer
Postat av: Pethra på Inredningsbloggen

Ja, klart Du måste lägga in publiceringshändelserna här, annars blir det ju jättesvårt att hålla ordning på allt! :) Vad kul det låter med Grand Danois-plåtningen. Och så klart blir både Du och Charlotte snygga på bild, ni är ju snygga i verkligeheten. Kram och trevlig helg.

2009-04-24 @ 22:39:59
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se/
Postat av: Skönt Hemma

Det låter spännande att fota en Grand Danios. Har ju hört (och av erfarenhet) att med just barn och djur kan det sluta precis hur som helst:)

Du tar fantastiska foton!

2009-04-25 @ 08:31:43
URL: http://skonthemma.blogg.se/
Postat av: Proforma

Kan tänka mig att man får tänka till lite mer när man tar bilder i en studio. Idéerna kommer säkert efter hand också ju mer bilder du tar! Roligt med en så stor hund, hoppas du visar någon bild här så vi får se!

Klart du ska lägga in dina publiceringar på bloggen, det är ju ett jättebra sätt att samla allt... och så får vi veta också!

Lycka till med studiofotandet!

Kram

2009-04-26 @ 14:52:47
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Camilla(s nya hem)

Åh, de är ju så vackra! Jag tror bilderna kommer bli toppenfina!

2009-04-28 @ 18:54:19
URL: http://www.camillasnyahem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0