Ny luft under vingarna

 
 
(Foto: Anna Evenius, Modell: Matilda Sveningsson)
 
Är det inte på tiden jag uppdaterar bloggen? Tänkte väl det. Har fått lusten tillbaka till att fota igen, halleluja! Dessutom vill jag utveckla mig, prova något annat, så jag drog med mig Profotos fantastiska B1 - ett kraftfullt, sladdlöst blixtaggregat, en beauty dish och en otroligt fotogenisk kollega som heter Matilda till Vitabergsparken på Södermalm. Till vår hjälp ytterligare en kollega vid namn Emma som höll reda på blixten medan jag plåtade. Har ett gäng bilder att gå igenom, men börjar med dessa två. Det är bara så roligt att fotografera och bildbehandla igen. Nu har jag fått mersmak.
 
* * *
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0